Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Εξαιτίας του twitter ο Άρης φλερτάρει με την ανεργία!




Ήμουν στην αγορά και ψώνιζα όταν άκουσα ότι παραιτήθηκε απο βουλευτής ο Άρης Σπηλιωτόπουλος απο το ραδιοφωνάκι ένος έγχρωμου (μάλλον παράνομου) μικροπωλητή.


Στην αρχή χάρηκα γιατί άκουσε την συμβουλή μου όπως ΤΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ πριν απο μερικές ημέρες μου σε ένα μου tweet.Του είχα πεί να παραιτηθεί απο βουλευτής για να φέρει σε δύσκολη θέση τον κ.Κακλαμάνη ο οποίος δεν θα είχε δικαιολογία στα μάτια των δεξιών ψηφοφόρων!


                                   


                                       (Πατήστε εδώ για να δείτε το tweet μου)


Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ όταν δεν έκανε καμιά αναφορά στο πρόσωπο μου που του έδωσα την ιδέα,ούτε ένα τυπικό ευχαριστώ........!


Ούτε καν ένα σακίδιο ή ένα κουμπαρά δεν σκέφτηκε να μου στείλει απο αυτά του ταχυδρομικού ταμιευτηρίου που μοίραζε στα νιάτα του παρέα με τον κ.Φιλιππίδη!




Μετά σκέφτηκα πως αν δεν υπήρχε το twitter,αν είχε απαγορευτεί το twitter και στην Ελλάδα όπως στην Τουρκία ο Άρης δεν θα άκουγε την συμβουλή μου και θα ήταν ακόμα βουλευτής!Θα είχε τουλάχιστον μια δουλίτσα!


Εξαιτίας του twitter και της συμβουλής μου ο Άρης φλερτάρει με την ανεργία!


Με εκτίμηση η δική σας  @kali_nda